Wil je meer bezoekers aantrekken op je website maar weet je niet meteen hoe? Kies dan voor AdWords en plaats advertenties op het meest gebruikte zoeknetwerk ter wereld nl. Google.

Waarom adverteren via Google?

Mensen klikken veel sneller op zoekresultaten in Google die opvallen. Wanneer je adverteert via AdWords zal Google jouw advertentie meer doen opvallen dan de ‘organische’ zoekresultaten. Dit om er voor te zorgen dat er zeker op jouw advertentie geklikt wordt.

Want hoe meer mensen klikken op jouw advertentie, hoe meer mensen terechtkomen op jouw website en hoe meer geld Google aan jou verdient.

Waarom adverteren via AdWords en niet via Facebook?

Adwords
Wil je op korte termijn meer verkopen via jouw website? Dan is het beter om te adverteren via AdWords.

Wanneer je op zoek bent naar een product of dienst ga je via Google op zoek naar het juiste bedrijf. Als jouw advertentie dan tevoorschijn komt, is de kans ook groot dat hierop geklikt wordt.

Simpel gezegd: mensen zoeken iets via Google en jij biedt hen de oplossing.

Facebook
Ga je adverteren op Facebook dan werk je vooral aan je naamsbekendheid. Advertenties op Facebook zorgen niet direct voor betere verkoopcijfers.

Wanneer mensen hun Facebook nieuwsoverzicht aan het bekijken zijn en jouw advertentie zien voorbijkomen, betekent dit niet altijd dat ze ook op zoek zijn naar jouw product of dienst.

Dankzij Facebook kan je op een eenvoudige manier jouw naam bekend maken aan het grote publiek.

Flexibiliteit bij AdWords

Stem je campagnes via enkele klikken af op jouw doelpubliek. Toon alleen advertenties aan mensen in jouw regio of gooi het over een andere boeg en spreek alle mensen in Europa aan.

Bepaal zelf hoeveel geld per dag je wil spenderen aan je campagnes en ga op deze manier nooit over budget.

De mogelijkheden zijn eindeloos! Wil je hier meer over weten. Neem dan contact met mij op!

Verzamel interessante data

Gebruik de data die je hebt verzameld via Google AdWords om andere marketingcampagnes op te zetten.

Koppel je AdWords campagnes aan Google Analytics zodat je perfect kan zien welke campagnes succesvol zijn en welke je dringend moet aanpassen.

Probeer ‘out of the box’ te denken en op te vallen tussen de 1000’den zoekresultaten die Google aanbiedt!

Probeer zelf je eerste AdWords campagne op te zetten en ontdek wat AdWords voor jouw website kan betekenen. 

Heb je problemen, vragen of boek je niet de gewenste resultaten? Contacteer mij en ik help je zo snel mogelijk verder.